Diagnoza echipei – avantajele procedurii

Diagnoza echipei – o necesitate ca apa

Indiferent dacă sunteți deja într-o poziție managerială, este posibil să aveți deja sau va trebui să efectuați diagnoza echipei. Deși s-ar putea să nu fie cea mai amuzantă parte a gestionării unei echipe, efectuarea regulată a supravegherii ale activității angajaților dumneavoastră poate avea un impact puternic nu numai asupra personalului dumneavoastră, ci și asupra obiectivelor generale ale companiei.

Mai jos vă prezentăm șase motive pentru care diagnoza echipei ar fi o soluție ideală pe termen lung:

1. Consolidați relațiile și loialitatea

Când lucrați într-o poziție în care supravegheați o echipă de angajați, veți avea probabil numeroase cerințe în ceea ce privește timpul dumneavoastră în fiecare zi, care vă poate împiedica să interacționați cu angajații în mod regulat.

„Aplicând” diagnoza echipei dumneavoastră cel puțin o dată pe an, acordați timp intenționat pentru a vorbi în profunzime cu fiecare membru al echipei dumneavoastră, ceea ce oferă oportunități de a avea un impact pozitiv asupra relației dumneavoastră cu fiecare membru al personalului.

Puteți lăuda performanțe bune, recompensa munca grea și asculta orice reclamații, întrebări sau preocupări pe care le pot avea angajații dumneavoastră.

Întărirea relației cu membrii personalului nu este doar bună pentru moralul echipei. De asemenea, vă poate afecta pozitiv rezultatul prin creșterea ratelor de păstrare a angajaților. Când angajații rămân la compania dumneavoastră mai mult timp, nu trebuie să angajați înlocuitori la fel de frecvent, care, după cum sa menționat anterior, pot avea un preț ridicat.

Menținerea recenziilor de performanță și a comunicării periodice vă poate ajuta în acest domeniu.

Angajații vor să știe ce fac bine și unde se pot îmbunătăți. Conversațiile de carieră sunt esențiale pentru angajare și păstrare.

Diagnoza echipei este o oportunitate de a discuta nu doar despre munca angajaților dumneavoastră, ci și de a pune întrebări despre motivul pentru care sunt sau nu mulțumiți de poziția lor actuală.

Prin inițierea unui dialog deschis, puteți întări aceste relații și puteți obține informații valoroase despre modul în care puteți îmbunătăți păstrarea angajaților.

2. Îmbunătățiți performanța generală

Unul dintre cele mai clare beneficii ale recenziilor periodice este oportunitatea de a îmbunătăți performanța generală la locul de muncă. Să vă faceți timp pentru a analiza munca produsă de personalul dumneavoastră în ultimul an sau orice perioadă pe care doriți să o examinați, este ocazia perfectă de a găsi domenii care necesită atenție.

Analiza problemelor și găsirea soluțiilor, atunci când este posibil, poate evita necesitatea angajării unui nou angajat.

În calitate de manager, vă puteți ajuta angajații să creeze repere pentru a evalua progresul și a stabili termene limită pentru fiecare etapă de performanță.

Dacă problema este semnificativă, poate fi necesar să puneți un membru al personalului în probă până când se vede îmbunătățirea. În schimb, oferirea unui stimulent financiar poate oferi încurajări suplimentare și poate accelera procesul.

3. Identificați nevoile de formare

Este posibil ca angajații noi ai dumneavoastră să urmeze cursuri de formare atunci când sunt angajați pentru prima dată, dar învățarea la locul de muncă nu se oprește odată cu finalizarea integrării.

Indiferent dacă adoptați un sistem nou sau implementați o strategie diferită, membrii personalului dumneavoastră vor avea nevoie probabil de instrucțiuni suplimentare în alte puncte pe parcursul mandatului lor cu compania dumneavoastră.

Deși angajații pot aborda subiecte în care au nevoie de formare suplimentară (pe cont propriu), una dintre cele mai sigure modalități de a vă asigura că echipa dumneavoastră este înscrisă corect este prin revizuirea regulată a performanței acestora.

Acest proces vă poate ajuta să descoperiți zone în care noii angajați ar trebui să beneficieze de mai multă instruire sau angajații experimentați au nevoie de reîmprospătări.

4. Creșteți angajamentul angajaților

Analizele de performanță nu se referă doar la ceea ce pot face pentru dumneavoastră. De asemenea, vă pot ajuta angajații.

Prin revizuirea performanței membrilor personalului dumneavoastră la intervale periodice, aceștia vor dobândi o mai bună înțelegere a modului în care poziția lor contribuie la obiectivele companiei și probabil vor deveni mai investiți în rezultat.

5. Identificați oportunitățile de promovare

Când ai o funcție în organizația ta care trebuie ocupată, candidatul perfect ar putea fi chiar sub nasul tău. Revizuirea regulată a performanței personalului dumneavoastră vă asigură că cunoașteți punctele forte și punctele slabe ale fiecărui membru și potențialul acestora de a ocupa funcții specifice în cadrul afacerii.

Acest lucru vă va oferi o idee mai bună dacă ar trebui să începeți să faceți publicitate pentru candidații externi sau să luați în considerare promovarea unei persoane care lucrează deja pentru compania dumneavoastră.

Promovarea din interior nu înseamnă doar creșterea moralului angajaților sau economisirea de timp. Angajații externi tind să aibă performanțe semnificativ mai scăzute în evaluările de performanță în primii doi ani decât lucrătorii interni promovați în funcții similare.

6. Discuțiile periodice de performanță sunt de fapt mai eficiente în timp decât analizele anuale

Deși ar putea părea contraintuitiv la început, introducerea unor discuții de performanță mai frecvente în locul unei singure evaluări anuale este într-adevăr mai eficientă în timp. Analizele anuale pur și simplu nu oferă o rentabilitate puternică a investiției atunci când vine vorba de instruire, dezvoltare și implicare a angajaților.

Problema este că aceste ore nu sunt o utilizare excelentă a timpului de gestionare. Sunt temute de angajați și nu produc rezultate fiabile. Evaluările anuale încearcă să realizeze prea mult într-o singură întâlnire și, ca atare, tind să producă foarte puțin.

Pe lângă aceasta, evaluările anuale sunt însoțite de obicei de o mulțime de completare a formularelor, care necesită mult timp de resurse umane, conducere și angajați.

Discuțiile periodice de performanță au loc mai frecvent, astfel încât managementul și resursele umane sunt actualizate cu privire la progresul angajaților.

Întâlnirile sunt mai scurte și mai informative și, pe deasupra, relațiile de încredere se pot forma între angajat și manager, ceea ce înseamnă că conversația este mai semnificativă.

Deși această cantitate de întâlniri ar putea părea descurajantă la început, aceste întâlniri de „check-in” pot fi scurte și clare, iar rezultatele vor avea rezultate în cele din urmă.

Dacă aveți succes și reușiți să vă îmbunătățiți performanța, contribuția la locul de muncă după voia și așteptările șefului, evaluarea performanței nu numai că poate fi profitabil și productiv în favoarea firmei în care lucrați , ci vă poate ajuta și să vă avansați cariera.

Revizuirea performanței la locul de muncă prezintă oportunități relevante. Aceasta poate servi ca o tragere de linie a cărui rezultat este scoaterea în evidență a acelor punte unde s-ar putea performa și mai bine. Diagnoza echipei înseamnă a șansă de a deveni mai bun atât pe plan profesionist, cât și personal.

Mai mult, te invit să citești articolele „Managementul echipei – Etapele consolidării echipei” și „Dream team – Cum să construiești și conduci o echipă de succes” pentru a descoperi metode de formare, organizare și consolidare a unei echipe de succes, precum și tehnici prin care puteti crește randamentul echipei.

Citește mai multe articole