Forţa de muncă în România-Cum arată piaţa forţei de muncă după pandemie?
Pandemia de SARS-CoV-2, virus cunoscut ca şi COVID-19, a zdruncinat forţa de muncă din România şi multe alte domenii. De atunci, Mass-Media vine cu noi
Team Building – Importanța sa în cadrul unei organizații
Ce reprezintă conceptul de Team Building? Comunicare. Încredere. Satisfacție. Responsabilitate. Diversitate. Acest concept stârnește în ultima vreme atenția multor angajatori, întrucât toată lumea caută să
Freelancer și angajat permanent – avantaje și dezavantaje
Visezi să fii propriul tău șef, să ai un program flexibil, să lucrezi de oriunde vrei și să câștigi bani făcând ceea ce îți place?
Codul Muncii – 13 drepturi și 6 obligații ale angajaților
Ce este, de fapt, Codul Muncii și la ce ne ajută acesta în viața de zi cu zi? Codul Muncii este un act normativ care
Lucru de acasă- 10 Tips & Tricks pentru organizare și productivitate crescută
Este binecunoscut faptul că numărul persoanelor care lucrează de acasă a crescut considerabil de la începutul anului 2020, având în vedere efectele pandemiei de coronavirus,
Meserii de viitor – 8 cele mai căutate joburi în viitor
Cu siguranță fiecare dintre noi ne gândim în contextul actual la viitor, la cum se va dezvolta societatea din punct de vedere economic și social,
Totul despre cultura organizațională a unei firme
Cultura organizațională este un sistem de idei și abordări general acceptate pentru înființarea unei afaceri, a formelor de relații și a obținerii de rezultate de
Întrebări interviu – care sunt și cum să răspunzi la ele
Întrebări interviu, două cuvinte care atunci când sunt asociate trezesc o stare de teamă și provoacă la căutarea de răspunsuri cât mai potrivite pentru a
Scrisoare de motivație – care este rolul ei și cum trebuie redactată?
Aveți nevoie de ajutor în redactarea unei scrisori de motivație? Acest articol vă va ajuta să structurați o scrisoare de motivație cât mai atractivă. Ce
Resurse umane – De ce sa contractez o agentie de recrutare?
Departamentul de resurse umane, sau pe scurt HR, reprezintă partea dintr-o companie care se ocupă de angajări, angajați și persoanele implicate în cadrul companiei, adică
Employer branding în România – 3 beneficii ale employer branding-ului
Despre employer branding Termenul ”employer branding” provine din limba engleză (employer = angajator, branding = proces de promovare a unei firme, în acest context) și
Procesul de retenție – Etape și proceduri
Vrem ca procesele noastre să fie cât mai transparente, pentru ca partenerii noștri să se poată asigura că acestea corespund nevoilor lor de business. Mai