Provocarea

Prezentarea partenerului

Administrative assistant pentru Învață Germana

Învață Germana este un proiect al Centrului Gutenberg care se ocupă cu oferirea de cursuri de limba germană pentru liceeni și adulți de la nivel avansat, până la începător. Inițial cursurile de limbă germană aveau loc fizic, fie la locația Centrului Gutenberg, fie la compania care solicita acest serviciu pentru angajații săi. Contextul actual a grăbit procesul de mutare în mediul online a activităților, și a fost un succes, deoarece posibilitatea de a accesa serviciile acestei entități a crescut considerabil și acest lucru se reflectă în cererea mare a acestora.

Învață Germana s-a alăturat unei companii, care își desfășoară activitatea în regiunea D.A.CH., și pentru a livra rezultate calitative și la timp, aceștia au căutat să recruteze o persoană pentru rolul de Administrative assistant.

Poziția recrutată

Rolul pe care Învață Germana și-a dorit să îl recruteze a fost cel de Administrative assistant care să se alăture unei companii care se află în plină creștere, care își desfășoară activitatea regiunea D.A.CH. și livrează servicii administrative preponderent în mediul asigurărilor, dar nu numai, precum și alte activități pe content educațional și facilitare.

Astfel, responsabilitățile rolului au presupus:

  • preluаrеa comenzilor pеntru ofеrte de servicii într-un sistеm de tip ticketing
  • idеntificarеа nevoilor finаnciаrе/de asigurаre аlе potențiаlilor cliеnți
  • analiza comenzilor venite din partea clienților
  • întocmirea ofertelor de asigurare și finalizarea procesului de ofertare
  • stabilirea priorităţilor în raport cu cerinţele potenţialilor clienţi
  • elaborarea și redactarea documentelor și rapoartelor solicitate

Identificarea clară a responsabilităților, competențelor și atitudinilor au condus la crearea profilului candidatului ideal și a permis începerea procesului de recrutare, care a fost stabilit pe etape împreună cu clientul la o întrevedere față în față.

“Review Delia”

Delia Ostafi

invatagermana.ro

Procesul de recrutare

Profilul candidatului ideal creat a condus direct și la stabilirea clară și de comun acord a etapelor procesului de recrutare, etape care au presupus:

  • Pasul 1. Noi, firma de recrutare, am dat drumul procesului de analiză a pieței și de concepere a strategiei de recrutare cu scopul de a atrage și contacta exact candidații potriviți care vor aduce rezultate tangibile clientului.

  • Pasul 2. Rezultatele obținute în urma analizei au fost prezentate clientului și tot atunci a fost stabilit calendarul de recrutare cu acesta.

  • Pasul 3. Anunțul de angajare a fost postat pe platformele de joburi și platforme de socializare MeinJob.ro, Jobssup.ro, Facebook Jobs, unde au aplicat 17 candidați.

  • Pasul 4. Dintre cei 17 aplicanți 14 au fost contactați pentru screening-ul telefonic cu scopul de a verifica acuratețea datelor din CV și motivația pe care o are față de jobul la care a aplicat.

  • Pasul 5. După screening-ul telefonic au avut loc interviurile pe mai multe etape cu candidații selectați, și după ce au fost aplicate toate filtrele necesare, a fost făcută o listă scurtă care s-a prezentat clientului.

  • Pasul 6. Au fost programate interviurile față în față cu candidații de pe lista scurtă și client. Interviurile dintre aceștia s-au desfășurat pe baza unui un ghid de interviu personalizat.

  • Pasul 7. Recruiterul a oferit suport în procesul de negociere și prezentarea ofertelor de angajare.

  • Pasul 8. La solicitarea clientului firma de recrutare a oferit asistență în procesul de inducție a noului angajat.

Și ca pentru orice client al firme de recrutare Resurse Umane, acesta a primit o garanție care atestă calitatea serviciilor oferite de noi și anume că în cazul în care un angajat recomandat de noi renunță în primele 3 luni, ne asigurăm să recomandăm încă o variantă de angajare pentru același post.

“Review Andreea”

Andreea Breaz

invatagermana.ro

Rezultate & Impact

Parcursul angajatului în companie:

Candidatul angajat a împlinit recent o lună de când face parte din echipa Învață Germana. Din urma discuțiilor avute cu clientul, candidatul angajat s-a integrat rapid în echipa companiei, în primul rând, datorită compatibilității cu cultura organizațională a companiei, viziunea și valorile acesteia.

Mai mult, ne asumăm să fim lângă angajator până la finalul celor 3 luni, care este și perioada de probă a candidatului, prin oferirea de asistență și suport.

Haide să discutăm despre soluții pentru nevoile tale de recrutare!

Privește-ne ca pe o divizie externă a echipei tale de HR! Ne simțim în egală măsură responsabili de extinderea companiei într-un mod sustenabil și orientat spre performanță.

Haide să intrăm în contact, pentru a identifica împreună modul în care te putem sprijini!

Roxana Săbău
Coordonator Recrutare

    Prin trimiterea informațiilor sunt de acord să fiu contactat/ă